Türk pop müziğin yıldız ismi Derya Uluğ, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin 42. kuruluş yıl dönümü ve 15 Kasım Cumhuriyet Bayramı’nda Grand Sapphire Resort’de sahne aldı. Konser öncesi basın mensuplarıyla bir araya gelen Uluğ, röportaja Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin 42. kuruluş yıl dönümü ve 15 Kasım Cumhuriyet Bayramı’nı kutlayarak başladı. Asil Gök’le beraber yeni şarkıların hazırlıklarına devam ettiğini belirten Uluğ, “Normalde hep benim için çalışıyorduk ama bu sefer Asil için de çalışmalara başladık.” dedi.
“Asil albüm yaptıktan sonra konser yoğunluğundan dolayı sizle sahnede olamazsa bu durum sizde bir eksiklik ya da burukluk yaratır mı?” sorusuna Uluğ, “Bu durumu bir süredir konuşuyoruz. Artık bakışarak değil telepatik olarak bile anlaşıyoruz. Bu benim için çok büyük bir şans. Ona da çok büyük teklifler geliyor ve kendi şarkılarını çıkardıktan sonra konserlere başlayacak. Biz de yavaş yavaş bunun hazırlıklarını yapıyoruz.” dedi.
“SICAK ÜLKE İNSANIYIM”
Kış planları sorulan Uluğ, “Haziran’ın başından beri Türkiye ve Avrupa’nın birçok yerinde konserler verdik. Önümüzdeki ay konserler yeniden başlayacak ve biz de o zamana kadar kısa bir tatil yapmaya çalışacağız. Yine yurt dışı tatili olacak. Ben sıcak ülke insanıyım.” dedi.
Röportaj sonrası sahneye çıkan güzel sanatçı misafirlerini unutulmaz bir gece yaşattı.

Eypio’dan, Teoman’ın Efsane Şarkısı “Serseri”ye Yeni Yorum!
NR1 MAGAZİN DE BU HAFTA YILDIZLAR GEÇİDİ VAR
GÜMÜŞDERE KÖYÜ’NDE MASAL GİBİ DÜĞÜN: MELİS SALMAN VE EMİRHAN BARAN DÜNYAEVİNE GİRDİ
REYNMEN’DEN DEV İŞBİRLİĞİ ÖNCESİ SÜRPRİZ İMAJ! SAÇLARINI KESTİRDİ
TÜRK BAYRAĞI EŞLİĞİNDE SAHNEYE ÇIKAN VE “İYİ AKŞAMLAR İSTANBUL!” DİYEREK ON BİNLERCE HAYRANINI SELAMLAYAN EFSANELER UNUTULMAZ BİR ROCK GECESİNE İMZA ATTI
Merve Akıncı’dan Yıldız Tilbe Klasiği: “Hastayım Sana” Modern Dokunuşlarla Yeniden Hayat Buldu!
