Yeşim Salkım, 30 Ağustos Zafer Bayramı etkinlikleri çerçevesindeki Kartal Jolly Joker sahnesinde Mustafa Kemal Atatürk’ün sevdiği şarkıları söyledi. Salkım, ayrıca Seda Akay’ın Atatürk’ü düşünerek yazdığı ‘Deli Mavi’yi de seslendirdi.
Yeşim Salkım ¨Çıktığı 1995 yılından bu yana 30 yıldır Deli Mavi’yi hep Atatürk’ümüz için söyledim ve söyleyeceğim¨ dedi.
Öte yandan program sonunda Salkım, İzmir Marşı’nı kızı Meryem Ada ve arkadaşının oğlu Berk’i de sahneye alıp onlarla birlikte söyledi.
Yaklaşık iki saat boyunca dinleyicisine 70, 80 ve 90’lardan keyifli bir seçki de sunan sanatçı ¨2000’lerde pek bir şey bulamadık, dansçılarımız yok, vantilatör de kullanmıyoruz. Bir de benim en fazla dekoltem budur¨ diyerek bazı isimlere de sahneden ince bir gönderme yaptı.

GÜMÜŞDERE KÖYÜ’NDE MASAL GİBİ DÜĞÜN: MELİS SALMAN VE EMİRHAN BARAN DÜNYAEVİNE GİRDİ
REYNMEN’DEN DEV İŞBİRLİĞİ ÖNCESİ SÜRPRİZ İMAJ! SAÇLARINI KESTİRDİ
TÜRK BAYRAĞI EŞLİĞİNDE SAHNEYE ÇIKAN VE “İYİ AKŞAMLAR İSTANBUL!” DİYEREK ON BİNLERCE HAYRANINI SELAMLAYAN EFSANELER UNUTULMAZ BİR ROCK GECESİNE İMZA ATTI
Merve Akıncı’dan Yıldız Tilbe Klasiği: “Hastayım Sana” Modern Dokunuşlarla Yeniden Hayat Buldu!
Sanat Dünyasının Ünlü İsimleri Aynı Sahnede
Gülden’den Selçuk Balcı’ya Karadeniz Sürprizi
