Yerel seçimler nedeniyle yoğun bir dönem geçiren şarkıcı Alper Alparslan stüdyoda seçim müzik çalışmalarını sürdürüyor. Alparslan, “Şu anda çok fazla talep var. Belediye Başkanı adayları sürekli menajerim ile sürekli iletişime geçiyor. ‘Bu adam kayboldu’ diyenler olmuş. Stüdyoda seçim müzikleri yapıyoruz.” dedi.
Alper Alparslan , son parçanın da teslim edilmesine az kaldığını ve çalışmaların sonuna yaklaştıklarını belirtti. “Az kaldı, en son parçayı da teslim edelim. Bomba gibi döneceğim.” diyerek sözlerini tamamladı.
Eypio’dan, Teoman’ın Efsane Şarkısı “Serseri”ye Yeni Yorum!
NR1 MAGAZİN DE BU HAFTA YILDIZLAR GEÇİDİ VAR
GÜMÜŞDERE KÖYÜ’NDE MASAL GİBİ DÜĞÜN: MELİS SALMAN VE EMİRHAN BARAN DÜNYAEVİNE GİRDİ
REYNMEN’DEN DEV İŞBİRLİĞİ ÖNCESİ SÜRPRİZ İMAJ! SAÇLARINI KESTİRDİ
TÜRK BAYRAĞI EŞLİĞİNDE SAHNEYE ÇIKAN VE “İYİ AKŞAMLAR İSTANBUL!” DİYEREK ON BİNLERCE HAYRANINI SELAMLAYAN EFSANELER UNUTULMAZ BİR ROCK GECESİNE İMZA ATTI
Merve Akıncı’dan Yıldız Tilbe Klasiği: “Hastayım Sana” Modern Dokunuşlarla Yeniden Hayat Buldu!
