Bandırma Belediyesi ferah ve yaşanabilir bir kent oluşturmak için pek çok farklı alanda çalışıyor.
Parkların düzenlenmesi ve yeni yeşil alanların oluşturulmasının yanı sıra kentin önemli noktalarında bulunan kavşak alanları Belediye’ye bağlı Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerince gerçekleştirilen peyzaj çalışmalarıyla daha şık ve daha modern bir görünüme kavuşuyor.
Bandırma’ya her geçen gün yeşil alanlar kazandıran Bandırma Belediyesi, bir yandan kentteki kişi başına düşen yeşil alan miktarını arttırırken bir yandan da yaptığı dönel kavşaklar ile ulaşımı düzenli ve güvenli hale getiriyor.
Bandırma Belediyesi yaptığı yeni çalışmalarla yeşil alanları daha modern ve estetik bir hale getirirken mevcutta olanların ise periyodik olarak bakımını gerçekleştirmeye devam ediyor. Yapılan peyzaj çalışmaları ile kentin yolları şık bir görünüme kavuşuyor.
Bandırma Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun konuşmalarında “Yeşilimizi koruyor ve yaşatıyoruz. Çocuklarımıza, gençlerimize ve değerli hemşehrilerimize daha iç açıcı ve bol yeşilli bir çevre kazandırmak için çalışmaya devam edeceğiz. Adil, yeşil ve yaratıcı bir Bandırma hedefimize beraberce ulaşacağımıza, birlikte başaracağımıza tüm kalbimle inanıyorum” ifadelerine yer verdi.

Eypio’dan, Teoman’ın Efsane Şarkısı “Serseri”ye Yeni Yorum!
NR1 MAGAZİN DE BU HAFTA YILDIZLAR GEÇİDİ VAR
GÜMÜŞDERE KÖYÜ’NDE MASAL GİBİ DÜĞÜN: MELİS SALMAN VE EMİRHAN BARAN DÜNYAEVİNE GİRDİ
REYNMEN’DEN DEV İŞBİRLİĞİ ÖNCESİ SÜRPRİZ İMAJ! SAÇLARINI KESTİRDİ
TÜRK BAYRAĞI EŞLİĞİNDE SAHNEYE ÇIKAN VE “İYİ AKŞAMLAR İSTANBUL!” DİYEREK ON BİNLERCE HAYRANINI SELAMLAYAN EFSANELER UNUTULMAZ BİR ROCK GECESİNE İMZA ATTI
Merve Akıncı’dan Yıldız Tilbe Klasiği: “Hastayım Sana” Modern Dokunuşlarla Yeniden Hayat Buldu!
