Güzel oyuncu Eylül Öztürk, geçtiğimiz akşam İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi’nde düzenlenen Mavi Elma ödül törenine katıldı.
Oyunculuk ve sosyal medya daki başarısının yanı sıra girişimcilikte de adından sıkça söz ettiren Eylül Öztürk, ödülleri bir bir toplamaya devam ediyor. Mavi Elma ödül töreninde “Yılın İlham Veren Kadını” ödülünü alan Öztürk, “Buralara hiç kolay gelmedim, eşim Kenan Beyin desteğiyle de çok çalışarak ve çabalayarak geldim. Kadın girişimcilere de her zaman öncülük yapmaya çalışıyorum. Bence her Kadın ayaklarının üstünde durmalıdır, Biz Türk kadınları olarak çok güçlüyüz gücümüzünde farkında olmalıyız.

Eypio’dan, Teoman’ın Efsane Şarkısı “Serseri”ye Yeni Yorum!
NR1 MAGAZİN DE BU HAFTA YILDIZLAR GEÇİDİ VAR
GÜMÜŞDERE KÖYÜ’NDE MASAL GİBİ DÜĞÜN: MELİS SALMAN VE EMİRHAN BARAN DÜNYAEVİNE GİRDİ
REYNMEN’DEN DEV İŞBİRLİĞİ ÖNCESİ SÜRPRİZ İMAJ! SAÇLARINI KESTİRDİ
TÜRK BAYRAĞI EŞLİĞİNDE SAHNEYE ÇIKAN VE “İYİ AKŞAMLAR İSTANBUL!” DİYEREK ON BİNLERCE HAYRANINI SELAMLAYAN EFSANELER UNUTULMAZ BİR ROCK GECESİNE İMZA ATTI
Merve Akıncı’dan Yıldız Tilbe Klasiği: “Hastayım Sana” Modern Dokunuşlarla Yeniden Hayat Buldu!
