Bandırma Belediyesi Zabıta Müdürlüğü Ekipleri, Ramazan Ayı ile birlikte fırın, pasta ve tatlı imalathanelerine yönelik denetimlerini arttırdı.
Bandırma Belediyesi, vatandaşın sağlıklı ve güvenli gıdaya ulaşabilmesi noktasında devam eden rutin denetimlerini Ramazan Ayı’nın gelmesi ile beraber yoğunlaştırdı. Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun’un konu ile ilgili hassasiyeti doğrultusunda Zabıta Müdürlüğü’ne bağlı ekiplerce fırın, pasta ve tatlı imalathanelerine yönelik sıkı bir denetim süreci başladı.
Ekipler, işletmelerde genel hijyen ve gramaj kontrolleri gerçekleştirirken üretimde kullanılan gıda hammaddelerinin sağlığa ve kurallara uygun olup olmadığını da denetlediler. Öte yandan işletmelerin ruhsat ve vergi levhası kontrolleri de yapıldı.
Bazı işletmelere tespit edilen eksiklikleri gidermeleri konusunda uyarılarda bulunulurken, kuralara uyan işletmelere ise teşekkür edildi. Bandırma genelinde fırınlar, pasta ve tatlı imalathanelerine yönelik denetimlerin belirli periyotlarla devam edeceği belirtildi.

Eypio’dan, Teoman’ın Efsane Şarkısı “Serseri”ye Yeni Yorum!
NR1 MAGAZİN DE BU HAFTA YILDIZLAR GEÇİDİ VAR
GÜMÜŞDERE KÖYÜ’NDE MASAL GİBİ DÜĞÜN: MELİS SALMAN VE EMİRHAN BARAN DÜNYAEVİNE GİRDİ
REYNMEN’DEN DEV İŞBİRLİĞİ ÖNCESİ SÜRPRİZ İMAJ! SAÇLARINI KESTİRDİ
TÜRK BAYRAĞI EŞLİĞİNDE SAHNEYE ÇIKAN VE “İYİ AKŞAMLAR İSTANBUL!” DİYEREK ON BİNLERCE HAYRANINI SELAMLAYAN EFSANELER UNUTULMAZ BİR ROCK GECESİNE İMZA ATTI
Merve Akıncı’dan Yıldız Tilbe Klasiği: “Hastayım Sana” Modern Dokunuşlarla Yeniden Hayat Buldu!
