
Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın zirve kapsamında dünya liderleriyle ikili görüşmeleri devam ediyor.
Erdoğan son olarak Suudi Arabistan Veliaht Prensi Selman ile bir araya geldi. Dün başlayan zirve kapsamında ikili görüşmelerini de sürdüren Cumhurbaşkanı Erdoğan, ilk olarak Japonya Başbakanı Kişida Fumio’yu kabul etmişti.

Tahir Cengiz Yatağan’dan Sanat ve Koku Dünyasını Buluşturan Özgün Koleksiyon: Puzzle
Efsane Geri Dönüyor…Sibel Gökçe Kanto ile Sahnelerde
GÖKÇE KIRGIZ TANER’DEN BÜYÜK DESTEK
EFSANE GRUPTAN MESAJ:“ÇARŞAMBA GÜNÜ GÖRÜŞÜYORUZ!”
SEVDA ÖZKARAN ARABESKİN KIZI GERİ DÖNDÜ
MİLLİ KARATECİ OYUNCULUĞA YEŞİL IŞIK YAKTI
