
Yargıtay Başkanı Mehmet Akarca, Bakırköy Adalet Sarayı’nda, Başsavcı Hüseyin Gümüş’ü ziyaret etti. Ziyarete komisyon başkanı Atilla Öztürk, Büyükçekmece Cumhuriyet Başsavcısı Mustafa Çiğdem ve Başsavcı vekilleri de katıldı. Ziyaretin ardından Bakırköy Adliyesi atriumunda hatıra fotoğrafı çektirildi. Yargıtay Başkanı Mehmet Akarca, iyi dilek ve temennilerinin ardından Bakırköy Adalet Sarayı’ndan ayrıldı.
EFSANE GRUPTAN MESAJ:“ÇARŞAMBA GÜNÜ GÖRÜŞÜYORUZ!”
SEVDA ÖZKARAN ARABESKİN KIZI GERİ DÖNDÜ
MİLLİ KARATECİ OYUNCULUĞA YEŞİL IŞIK YAKTI
A Milli Futbol Takımı’na moral gecesi… Milli formalar ve bayraklarla podyuma çıktılar moral verdiler..
AŞKIN NUR YENGİ DENİZLİ AÇIKHAVA SAHNESİNDE
ERCAN GÖLER’DEN YENİ ŞARKI “SÜRGÜN”
