
Düzce Valisi Cevdet Atay, sosyal medya hesabından yaptığı açıklama okullarda eğitim ve öğretimin 24-25 Kasım olmak üzere iki gün süreyle tatil ediğini duyurdu. Vali Atay, yaptığı paylaşımda, “Değerli hemşerilerimiz, İlimizde yaşanan deprem nedeniyle, tedbir amaçlı ilimiz genelinde tüm eğitim kurumlarında 24 Kasım 2022 tarihinde eğitim – öğretime bir (1) gün ara verilmiştir. Ayrıca Kamuda çalışan engelli ile hamile personel de idari izinli sayılacaktır. Sevgili öğrenciler okullarımız cuma günü de tatil yaptık. Pazartesi okullarımızda görüşmek üzere…” ifadelerini kullandı.
The Offspring 20 Yıl Sonra İstanbul’da: Dev Konserin Ön Grubu “Second” Oldu
Ziynet Sali’den “Yeniden”
FERHAT GÖÇER’DEN YENİ ŞARKI “KALBİMİN ORTA YERİ”
AMERİKAN BASINI HAZAR ERGÜÇLÜ’YÜ YAZIYOR: OLAĞANÜSTÜ. BÜYÜLEYİCİ. UNUTULMAZ.
Yaza Özel Seçki: Muse For All ve Mon Rêve Dostlarını İstinyePark’ta Ağırladı
Çeşme’de Murat Dalkılıç Rüzgarı
